Пошук
Вхід на сайт
Сервіс
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Хіти продаж
Модуль не активізовано (module is not installed)
Головна » 2014 » Ноябрь » 27 » 46 років розмов, або майже 25 млн. хвилин наговорили в метро жителі Харкова
16:24
46 років розмов, або майже 25 млн. хвилин наговорили в метро жителі Харкова

За підсумками трьох кварталів 2014 року у харківському метрополітені абоненти «Київстар» наговорили 24,6 млн. хвилин, а це більше 46 років безперервної розмови. До того ж, збільшилося й споживання мобільного Інтернету «Київстар». За 3 квартали поточного року абоненти використали понад 7900 Гбайт мобільного Інтернету — цього обсягу вистачило б для скачування майже 900 фільмів у високій якості HD.

«Київстар» єдиний мобільний оператор, який демонструє стабільну роботу сервісів зв’язку на всіх 29 станціях підземки Харкова. Задля цього компанією здійснені масштабні інвестиції у мережу в метрополітені та встановлено 50 базових станцій.

У 2014 році харків’яни стали активніше користуватись послугами «Київстар» у метрополітені міста. Зокрема за останній рік тільки обcяг спожитого трафіку мобільного Інтернету збільшився у 3 рази і сягнув рівня споживання понад 7 900 Гбайт за підсумками трьох кварталів. До слова, цього обсягу вистачило б для скачування понад 900 фільмів у високій якості HD. При цьому, середня швидкість передачі даних за технологією 2G EDGE в підземці становить близько 140 кбіт/сек.

Голосовий трафік теж збільшився: за цей же період харків’яни, спілкуючись у підземці міста, наговорили 24,6 млн. хвилин, що відповідає більше 46 років безперервної розмови.

«У харківській підземці якість роботи мережі „Київстар“ у пікові години відповідає запланованим рівням. Ми продовжуємо спостерігати зростання мобільного Інтернет-трафіку. Такі показники свідчать, що абоненти „Київстар“ задоволені якістю наших послуг і можуть завдяки ній слідувати глобальному світовому тренду: обмінюватись різного формату миттєвими повідомленнями через популярні Інтернет-сервіси та соціальні мережі навіть під час пересування метрополітеном», — зазначив Василь Пантов, начальник департаменту управління якістю «Київстар».

Щороку «Київстар» ретельно готується до збільшення кількості дзвінків та передачі даних в харківській підземці. Якщо в 2001 році базові станції були встановлені лише на 2 станціях метро, то сьогодні «Київстар» забезпечує харків’ян та гостей міста зв’язком на всіх 29 станціях підземки. Зв’язок в тунелях забезпечується за рахунок випромінюючого фідеру.

Сьогодні «Київстар» залишається єдиним оператором, що надає свої послуги у всіх 3 гілках харківського метрополітену.

Категорія: Новини Київстар | Переглядів: 971 | Додав: kokos3993 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]