Новини Lifecell [21] |
Новини Київстар [189] |
Новини Vodafone Україна [9] |
Новини Skype [22] |
Новини CDMA [21] |
Новини Укртелекома [30] |
Новини Beeline [86] |
НовиниLife [134] |
Новини МТС [209] |
18:06 «Київстар» покращив обслуговування у роумінгу: корисні поради для абонентів |
Напередодні новорічних і різдвяних свят «Київстар» покращив сервіси підтримки своїх абонентів, які знаходяться в роумінгу. Тепер всі абоненти «Київстар» можуть скористатися послугою «Довідка в роумінгу», аби замовити зворотній дзвінок від оператора контакт-центру. Для абонентів, які знаходяться в роумінгу, «Київстар» організував пріоритетне обслуговування — з’єднання з оператором буде відбуватися без прослуховування голосового меню. Замовити зворотній дзвінок від експерта контакт-центру «Київстар» можна, скориставшись USSD-запитом *105*466#. Вартість хвилини розмови із експертом довідкової служби складає 5 грн. для абонентів, які знаходяться не в Україні. Клієнт, перебуваючи за кордоном, може і самостійно подзвонити на номер +38 (067) 46-60-466 зі свого мобільного або з готелю, аби поспілкуватися із оператором. В такому разі йому більше не доведеться слухати довге голосове меню — з’єднання відбудеться одразу. Завдяки покращенню обслуговування кількість звернень абонентів, які знаходяться у роумінгу, виросла в 6 разів за останні 2 місяці. Окрім цього, для підтримки абонентів у роумінгу «Київстар» розробив окрему веб-сторінку http://www.kyivstar.ua/106, яка містить інформацію щодо вирішення основних питань в роумінгу: як поповнити рахунок, як зареєструватися у мережі, подзвонити або відправити СМС тощо. На сторінці також є посилання на онлайн-чат для швидкого з’єднання з оператором довідкової служби «Київстар». «Київстар» також рекомендує абонентам, які планують мандрівку за кордон, підключати послугу «Вільний роумінг» для скорочення витрат на мобільний зв’язок.
|
|
Всього коментарів: 0 | |