Новини Lifecell [21] |
Новини Київстар [189] |
Новини Vodafone Україна [9] |
Новини Skype [22] |
Новини CDMA [21] |
Новини Укртелекома [30] |
Новини Beeline [86] |
НовиниLife [134] |
Новини МТС [209] |
16:20 Контакт-центр «Київстар» визнано одним із найкращих у світі — Global Contact Center Awards |
Ніна Марцін, начальник департаменту взаємовідносин з клієнтами «Київстар»: «У червні наш контакт-центр був визнаний найкращим у Європі, на Близькому Сході та в Африці. Тоді в Лісабоні ми взяли золото як „Найкращий контакт-центр з обслуговування клієнтів“. Нас оцінювало міжнародне журі за різними параметрами — задоволення клієнтів, система навчання персоналу, унікальні технологічні рішення і власні практики, якими ми керуємося у своїй роботі. Конкурс в Лас-Вегасі був фіналом Contact Center World Awards, в який ми пройшли завдяки перемозі в Португалії». В конкурсі GCCA, який цього року відбувся вже вдев’яте, брали участь більше 50 країн, загалом було подано 1 700 заявок. У фіналі компанії боролися у 45 номінаціях. Контакт-центр «Київстар» є найбільшим в Україні. Тут працюють 1 300 спеціалістів, які надають цілодобову підтримку абонентам оператора. Протягом року працівники контакт-центру «Київстар» отримують 24 мільйони дзвінків. Окрім цього, вони надають підтримку абонентам в режимі електронного листування і в онлайн-чаті. За даними внутрішнього корпоративного дослідження, яке в компанії проводиться щороку, 91% співробітників колл-центру «Київстар» пишаються своїм місцем роботи, а 75% з них вважають, що їх місце роботи дає їм можливості для кар’єрного зростання (за даними дослідження Ernst&Young). |
|
Всього коментарів: 0 | |