Пошук
Вхід на сайт
Сервіс
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Хіти продаж
Модуль не активізовано (module is not installed)
Головна » 2014 » Ноябрь » 27 » Контакт-центр «Київстар» визнано одним із найкращих у світі — Global Contact Center Awards
16:20
Контакт-центр «Київстар» визнано одним із найкращих у світі — Global Contact Center Awards

У глобальному конкурсі Global Contact Center Awards (GCCA), який проходив у Лас-Вегасі, США, з 10 по 14 листопада 2014 року, «Київстар» взяв срібло у номінації «Найкращий великий контакт-центр» Best Contact Center Mega (Inhouse). Також «Київстар» визнано одним з найкращих у світі контакт-центрів за якістю обслуговування — оператор посів 4-е місце у номінації Best in Customer Service Mega (Inhouse).

Ніна Марцін, начальник департаменту взаємовідносин з клієнтами «Київстар»: «У червні наш контакт-центр був визнаний найкращим у Європі, на Близькому Сході та в Африці. Тоді в Лісабоні ми взяли золото як „Найкращий контакт-центр з обслуговування клієнтів“. Нас оцінювало міжнародне журі за різними параметрами — задоволення клієнтів, система навчання персоналу, унікальні технологічні рішення і власні практики, якими ми керуємося у своїй роботі. Конкурс в Лас-Вегасі був фіналом Contact Center World Awards, в який ми пройшли завдяки перемозі в Португалії».

В конкурсі GCCA, який цього року відбувся вже вдев’яте, брали участь більше 50 країн, загалом було подано 1 700 заявок. У фіналі компанії боролися у 45 номінаціях.

Контакт-центр «Київстар» є найбільшим в Україні. Тут працюють 1 300 спеціалістів, які надають цілодобову підтримку абонентам оператора. Протягом року працівники контакт-центру «Київстар» отримують 24 мільйони дзвінків. Окрім цього, вони надають підтримку абонентам в режимі електронного листування і в онлайн-чаті.

За даними внутрішнього корпоративного дослідження, яке в компанії проводиться щороку, 91% співробітників колл-центру «Київстар» пишаються своїм місцем роботи, а 75% з них вважають, що їх місце роботи дає їм можливості для кар’єрного зростання (за даними дослідження Ernst&Young).

Категорія: Новини Київстар | Переглядів: 937 | Додав: kokos3993 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]