Пошук
Вхід на сайт
Сервіс
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Хіти продаж
Модуль не активізовано (module is not installed)
Головна » 2016 » Июль » 13 » Новий канал підтримки абонентів lifecell
21:47
Новий канал підтримки абонентів lifecell

    Оператор мобільного зв'язку lifecell оголошує про запуск нового сервісу підтримки абонентів через спеціальний канал в додатку BiP. Відтепер усі клієнти компанії зможуть в будь-який зручний для них час отримати експертну консультацію і оперативну допомогу фахівців служби підтримки lifecell в BiP-чаті.

Піклуючись про своїх клієнтів, компанія lifecell розширює набір інструментів комунікаційної платформи і запускає новий канал підтримки абонентів в мобільному додатку BiP. Новий сервіс буде доступний для всіх користувачів оператора, незалежно від їх тарифного плану, при цьому інтернет-трафік в мережі lifecell в межах України не тарифікується. До того ж, перебуваючи в міжнародному роумінгу, клієнти компанії можуть замовити послугу «Безкоштовний BiP в роумінгу» без будь-якої оплати, і таким чином, отримати підтримку в додатку BiP безкоштовно, перебуваючи за кордоном.

Новий сервіс реалізований у вигляді веб-чату, куди абонент може цілодобово звертатися за порадою чи допомогою і оперативно отримувати відповіді на свої питання від фахівців служби підтримки. Ця послуга буде актуальна для користувачів, які подорожують за кордон, або просто вважають за краще спілкування через онлайн канали. До того ж, сервіс стане незамінним помічником для людей з обмеженими можливостями, які безпосередньо не можуть отримувати голосові консультації фахівців.

На наш погляд, це - досить зручно, оскільки дочекатися з'єднання з оператором по 10-20 хвилин зручно далеко не всім, а отримати компетентну відповідь на питання в режимі онлайн - це комфортно і ефективно.

 

 

Категорія: Новини Lifecell | Переглядів: 1009 | Додав: mobian | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]